Home Ερευνητικές Μελέτες

Ερευνητικές Μελέτες

E-mail Εκτύπωση
AddThis

Ο Ο.ΕΠ.ΕΚ στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του προγραμματίζει την πραγματοποίηση μελετών, των οποίων τα αποτελέσματα θα αποτελέσουν εργαλεία στο σχεδιασμό της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Έτσι, προγραμματίζει τη συγκρότηση ομάδων εργασίας (Υποέργο 11) με σκοπό την υλοποίηση αυτών των μελετών.

Το ΔΣ του Ο.ΕΠ.ΕΚ επέλεξε τα παρακάτω θέματα τα οποία θα αποτελέσουν αντικείμενο μελέτης των προαναφερόμενων ομάδων εργασίας.

  1. Ανίχνευση Επιμορφωτικών αναγκών στην Α/θμια Εκπαίδευση.
  2. Ανίχνευση Επιμορφωτικών αναγκών στην Β/θμια Εκπαίδευση.
  3. Ανίχνευση Επιμορφωτικών αναγκών στην Τεχνική Εκπαίδευση.
  4. Οργάνωση θεσμού σταθερής μορφής περιοδικής επιμόρφωσης.
  5. Διερεύνηση καταγραφή και αποτύπωση της ευρωπαϊκής διάστασης της επιμόρφωσης, σε σχέση με την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.
  6. Κριτήρια αξιολόγησης και αξιοποίησης εκπαιδευτικού υλικού.
  7. Εισαγωγή καινοτόμων προγραμμάτων – δράσεων στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
  8. Διαχείριση χρόνου στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  9. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός.
  10. Διδακτική Αρχαίων Ελληνικών, Ιστορίας.
  11. Διαχείριση της πολυπολιτισμικότητας στο σχολείο.
  12. Τήρηση φακέλου εργασιών μαθητή – αξιολόγηση.
  13. Αποκλίνουσες συμπεριφορές – διαχείριση κρίσεων στο σχολείο.
  14. Περιβαλλοντική εκπαίδευση.
  15. Υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προβλήματα συμπεριφοράς.
  16. Οργάνωση θεσμού περιοδικής υποχρεωτικής / προαιρετικής επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της . Εκπαίδευσης.
  17. Κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθήματα ειδικότητας ΤΕΕ.

    Κριτήρια αξιολόγησης:
    1. Λογισμικού
    2. Σχολικών εγχειριδίων
    3. Προγραμμάτων σπουδών
  18. Κριτήρια αξιολόγησης εργαστηριακού εξοπλισμού για τα μαθήματα ειδικότητας ΤΕΕ.
  19. Σύγχρονες επαγγελματικές δεξιότητες στην αγορά εργασίας για τους απόφοιτους ΤΕΕ.
  20.  Κριτήρια επιμόρφωσης – πιστοποίησης υπεύθυνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) για την ενεργή αξιοποίηση των εργαστηριακών διδακτικών εργαλείων στο Ενιαίο Λύκειο, Τ.Ε.Ε., Γυμνάσιο, Δημοτικό.